LocusEmergency
En robust og fremadrettet platform til alle beredskaber
LocusEmergency er en omfattende systemløsning til modtagelse, registrering og håndtering af alle typer telefon- og alarmanmodninger til beredskaberne. Locus Emergency giver optimal håndtering af alle henvendelser gennem gode beslutningsstøtteværktøjer. Operatøren modtager god vejledning og forslag til foranstaltninger baseret på tilgængelig information i systemet.
Nøglefunktioner:
- Modtagelse af opkald og alarmer
- Registrering
- Flådestyring - et godt overblik til koordinering af den rigtige ressource
- Geografiske oplysninger
- Beslutningsstøtteværktøjer
- Opgaveoplysninger til ressourcerne
- Informationsdeling og interaktion i større begivenheder
- Integration til eksterne systemer
Locus Emergency understøtter samfundskritiske begivenheder og operationer, hvor høje tilgængelighedskrav er vigtige. LocusEmergency udvikles i tråd med nye opgaver, nye behov og nye teknologiske muligheder.
LocusEmergency kan leveres til alle typer alarmcentraler i Danmark (hele verden).
Locus Solutions har stor erfaring med at udvikle, levere og vedligeholde løsninger til Berdskaberne i Norge.