Telefonsupport Locus

Tlf.: +45 70 20 75 00

Mandag - Torsdag
8:30 - 16:30

Fredag
8:30 - 16:00

Lørdag - Søndag
Lukket

Mailsupport Locus

LocusDK.Support@enghouse.com

Locus' supportkoncept

Alle tænkelige problemstillinger bliver besvaret telefonisk ved et indledende fejlopkald. Hvis problemet ikke kan løses med det samme af hotline medarbejderen, vil opkaldet blive viderestillet til den rette ressource hos Locus. Serviceafdelingen bibeholder dog altid ejerskabet af kundekontakten. Dette giver os mulighed for at løse problemet med de bedst mulige ressourcer, samtidig med at antallet af personer hos Locus, som kunden har kontakt med, reduceres til et minimum.

Produktpaletten, der tilbydes hos Locus inden for hardwareservice og softwaresupport, er bred og dækker praktisk talt alt hvad kunden behøver for at holde systemet effektivt i drift. Vores kompetencer og ressourcer gør, at vi kan være fleksible, når vi sammen med kunden aftaler den rigtige service- og supportaftale.

Service- og supportkonceptet indeholder blandt andet:

  • Faste priser
  • Reservedelslager
  • Vedligehold og forebyggelse
  • Ambulancetjeneste (24 timer 7 dage om ugen)
  • 1st level support (Hotline i dagtimerne)
  • 2nd level support (Teknisk support og fejlrettelser)
  • Online dokumentation
  • Undervisning (Så kunden selv kan udføre 1st level support)